حضور مادر شهیدعلی اصغر قورت بیگلو  در راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

مادر شهیدعلی اصغر قورت بیگلو که به دست اغتشاشگران در خیابان‌های کرج به شهادت رسید در راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) حضور یافت.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۷۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مادر شهید علی اصغر قورت بیگلو که به دست اغتشاشگران  در خیابان‌های کرج به شهادت رسید،  در راهپیمایی محکومیت حملات تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شرکت و این اقدامات را محکوم کرد. 

مادر شهید قورت بیگلو در این زمینه ضمن انزاجار از این حرکت ناجوانمردانه می‌گوید؛ ما اگر صد تا از این فرزندان داشته باشیم فدای سر علی اکبر امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری میکنیم، به زودی زود انشالله از این نامردهایی که مردم را اذیت می‌کنند، انتقام گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: منافقین از هر دری  می‌خواهند به ما ضربه بزنند؛ به همین خاطر دوست ندارند پرچم سیدالشهدا (ع) بالا باشد، اگر اعتقاد قلبی به خدا، قرآن و اهل بیت داشته باشند هیچ وقت این کار را نمی‌کنند آنها گمراه هستند.

وی در پایان گفت: امروز بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد با مشت‌های گره کرده ام و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردم و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدم.و تا آخرین نفس پای این نظام میمانم.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار